Vanhempani reissasivat pienellä syyslomalla kotimaassa ja äitini muisti minuakin :). Tämä oli tarttunut mukaan Kuopion torilta:

Mustanharmaata villa-pellavalankaa, myyjän itse värjäämää, ei kuitenkaan kasviväreillä.
Nämä taas olivat löytyneet Helsingistä kirpparilta:
Tästä Pandasta voisi tulla vaikka kaulahuivi.

Turkoosi ei ole taas ollenkaan minun värini, mutta siskolleni voisin tästä ehkä kesätopin tehdä.
Nämä äitini oli ostanut kotipaikkakunnalta alesta:
Vielä en ole keksinyt, mitä näistä voisi tehdä.



Kommentit