Vein äsken lapset hoitoon ja tulin vielä piipahtamaan hetken kotona kahvikupposen kanssa lämmittelemässä. Kurja sää vaihteeksi tänään ja melko koleakin. Tekee "hyvää" kurkkukivulle :/ Minulla on ollut lauantaista lähtien kipeä kurkku ja eilinenkin päivä meni töissä särkylääkettä ja nielua puuduttavia tabletteja vuoron perään popsien. Luulin jo että ilta menisi raatona makoillessa, mutta ihmeen reipas jaksoin sitten kuitenkin olla. Viime yö meni sitten yskiessä siihen asti, kunnes puoli neljän aikaan älysin nousta hakemaan yskäntabletin... Nyt väsyttää, taitaa olla kotiin tultua torkkujen paikka :P

Työpäivä meni eilen ihan sumussa (oiskohan mahdollisesti johtunut niistä tabuista :E), mutta kai minä jotain sain aikaan. Kone nakutteli pari kirjontakuviota, kävin vaan vaihtamassa siihen välillä langan asiakaspalvelun lomassa.

Jotain muutakin oli vielä aiemmin mielessä, mutta nyt en jouda jäämään kaivelemaan muistia, täytyy lähteä viemään auto miehen työpaikalle ja ottaa itselle vaihdossa polkupyörä ja sitten viilettämään töihin =).

Työpäivän jälkeen

En minä tänään niin naatti ollutkaan, kuin huonosti nukutun yön jälkeen olisi voinut päätellä ja nyt illalla olen saanut kotona yllättävän paljon aikaan, enkä tarvinnut edes niitä torkkuja =)). Huomisen ruokakin on parhaillaan uunissa :).

Töissä oli ihan kiva päivä, jatkoin (tai siis kone jatkoi) kirjontakuvioiden tekemistä, palvelin asiakkaita ja siivoilin/järjestelin kangaspöytiä. Nyt sieltä ei sitten toiset löydä taas mitään, kun olen sotkenut järjestyksen ;D. Kiusa se on pienikin kiusa? No ei vaineskaan, minulla vaan tuntuu olevan erilainen logiikka niiden kankaiden järjestyksen suhteen.

Huomenna lähdenkin töistä pari tuntia aiemmin, kun Pikkusiskon neuvola-aika on 15.15. Äiskää jännittää vähän :).

Pomo-nainen antoi minulle töistä lähtiessä jotain käsityölehtiä ja kun saan lapset sänkyihinsä, niin aion viettää loppuillan niitä tutkaillen =)